Imię nazwisko osoby zainteresowanej szkoleniem/Imiona i nazwiska osób zainteresowanych szkoleniem
Przygotowanie do profesjonalnej obsługi Użytkownika w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i elektronicznym. Jakie korzyści odniesie uczestnik szkolenia?
• zdefiniuje, co dzisiaj oznacza kultura pro kliencka w funkcjonowaniu biblioteki;
• rozwinie kompetencje z zakresu profesjonalnej obsługi Użytkownika (na bazie „SUPER obsługa Klienta wg Toma Petersa”).
• rozwinie umiejętność trafnego diagnozowania i odnoszenia się do potrzeb klientów biblioteki (na bazie wiedzy o trójkącie satysfakcji czytelnika).
• pozna i użyje w praktycznych ćwiczeniach efektywne narzędzia komunikacji bezpośredniej w procesie obsługi Użytkownika;
• rozwinie umiejętność rozpoznawania sygnałów komunikacji niewerbalnej w kontakcie z Użytkownikiem i prezentowania spójnej postawy w zakresie mowy ciała;
• rozwinie kompetencje w zakresie standardów prowadzenia telefonicznej obsługi Użytkownika.
• pozna najnowsze trendy etykiety obowiązującej podczas korzystania z nowoczesnych kanałów obsługi Użytkownika.